...

آنکه بی باده کند جان مرا مست کجاست؟...

...

آنکه بی باده کند جان مرا مست کجاست؟...

اگر یه سوئیت تو هتل ریتز بهم بدی، نمی خوامش
جواهرات شنل هم باشه ، نمی خوامش
اگر یه ماشین لیموزین بهم بدی،می خوام چیکار؟
اگر برام خدمه استخدام کنی،می خوام چیکار؟
یا یه کاخ تو نوشاتل ، نمی خوامش
اگر بهم برج ایفل هم بدی، می خوام چیکار؟

من عشق می خوام، شوق می خوام و یه روح باز
این پول تو نیست که منو شاد خواهد کرد
من میخام با یک دست روی قلبم بمیرم
بیا با هم بریم، بیا آزادی رو کشف کنیم
همه تعصب ها رو فراموش کن

به حقیقت من خوش آمدی

من از ادب خیلی زیادت خسته شدم، نمی توانم تحمل کنم
من میخوام با دست غذا بخورم، من اینجوریم
من بلند حرف میزنم و بی رودربایستی، معذرت می خوام

بیا دو رویی رو بزاریم کنار ، من ازش بیزارم
از کنایه ها و حرفا خسته شدم
به من نگاه کن، حتی ازت عصبانی هم نیستم ، من اینجوریم

من عشق می خوام، شوق می خوام و یه روح باز
این پول تو نیست که منو شاد خواهد کرد
من میخام با یک دست روی قلبم بمیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.